13 C
Vranje
ponedeljak, maj 20, 2024
Prikaži još
    NaslovnaIntervjuAIK BANKA: pravi izbor za štednju

    AIK BANKA: pravi izbor za štednju

    AIK Banku klijenti prepoznaju kao uspešnu i stabilnu, a građani Vranja imaju priliku da se još jednom uvere da je poveravanje ušteđevine AIK Banci pravi izbor. O ponudi štednih proizvoda koje je AIK Banka pripremila svojim klijentima, razgovarali smo sa Draganom Stanojković, šeficom ekspoziture Vranje.

    Kakvu ponudu je AIK Banka spremila svojim štedišama povodom Nedelje štednje?

    Dugi niz godina AIK Banka je među vodećim bankama u Srbiji kada je reč o ponudi štednih proizvoda građanima. Kao i prethodnih godina i ove godine smo našu ponudu obogatili novim proizvodom – FLEKSIBILNA OROČENA ŠTEDNJA u evrima, koja omogućava štedišama da oroče svoja sredstva na 12, 25 i 36 meseci po atraktivnim kamatnim stopama uz mogućnost da u svakom trenutku, ako im novac zatreba, mogu da razoroče ulog i da za izdržani period štednje dobiju odgovarajuću kamatnu stopu.

    To je jedan od četiri proizvoda koje AIK Banka sada ima u svojoj ponudi koja se tiče oročene štednje građana. Svojim štedišama smo ponudili najbolji miks štednih proizvoda koji u svakom smislu prati njihove potrebe u pogledu ročnosti uloga, uloženih iznosa, zahtevane kamatne stope, raspoloživosti, i preferiranih kanala distribucije na kojima je moguće vršiti isplate i uplate po osnovu štednje.

    Na koji način AIK Banka podstiče štednju?

    Nastojimo da sagledamo sve zahteve i potrebe naših klijenata, kako bismo na taj način unapredili ponudu savremenih štednih proizvoda i usluga, nudeći pritom i brojne inovacije okrenute digitalnom bankarstvu i savremenim kanalima distribucije. To je ono što AIK Banku već dugi niz godina čini jednom od najuspešnijih banaka u Srbiji, kojoj je veliki broj građana poverio svoju štednju.

    Koji je osnovni kriterijum kojim se građani vode prilikom odabira banke kojoj će poveriti svoju štednju?

    Građani od banke, pre svega, traže sigurnost, poverenje, uslugu i proizvod koji odgovara njihovim potrebama. Da bi se pridobilo poverenje građana, banka mora da bude finansijski stabilna i pouzdana, da ima visok nivo kapitala i odgovarajući spektar proizvoda i usluga. Klijent je uvek u centru našeg poslovanja, a razvijena usluga elektronskog i mobilnog bankarstva obezbeđuje našim klijentima 24/7 pristup Banci i odgovor na njihove potrebe.

    Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 61 6040777 (WhatsApp / Viber / Telegram).
    spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

    Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala VOM. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija "VOM" zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.

    Popularno

    TROJICA RIBOKRADICA IZ VRANJA UHVAĆENI NA VLASINSKOM JEZERU

    Pripadnici pogranične policije iz Surdulice, u saradnji sa čuvarima Predela izuzetnih odlika (PIO) Vlasina, imali su pre pet dana retko dobar „ulov“. Oni su u...

    Izgoreo stan u naselju Češalj