Vranjanka Elizabeta već pet godina ima svoj YouTube kanal o šminkanju i stajlingu

209

Internet je odavno postao ne samo mesto za zabavu, već i glavni izvor informacija, mesto gde se „okreće“ i veliki novac u oblasti marketinga. YouTube, kao najpopularniji video servis na webu, sadrži milione video klipova na sve moguće teme, a lepšem polu su najzanimljiviji tutorijali o šminkanju, stajlingu i modi.

Vranjanka Elizabeta Jovanović već godinama ima svoj YouTube kanal o šminkanju i stajlingu, a stekla je i značajan broj pratilaca i fanova.

 

VOM: Kako si došla na ideju da pokreneš YouTube kanal?

Elizabeta Jovanović: Ljubav prema šminkanju i engleskom jeziku su me inspirisale da pokrenem svoj YouTube kanal. Otvorila sam kanal pre nekih pet godina, kada to na Balkanu i nije bilo toliko popularno, devojke su bile dosta neiformisane o nekim novim tehnikama šminkanja, pa sam želela da sa njima podelim svoje znanje. Prvi kanal je bio „Miss Betty“ na kome sada imam preko 17000 pratilaca , i na tom kanalu govorim na engleskom jeziku.

VOM: Devojke sa našeg odručja ipak mogu da te prate i na srpskom jeziku.

Elizabeta Jovanović: Pre nekih godinu dana sam pokrenula i kanal pod svojim imenom, i tu snimam videe na srpskom jeziku.

VOM: Da li ti društvene mreže pomažu u poslu?

Elizabeta Jovanović:  Društvene mreže kao što su Instagram, sve popularniji TikTok, Twitter i Snapchat mi dosta pomažu da ljudi čuju za moj kanal kao i ono čime se bavim.

VOM: Koliko su internet influenseri i blogeri danas popularni?

Elizabeta Jovanović: Primetila sam da se je zanimanje „influenser“ i „bloger“ zadnjih nekoliko godina postalo veoma popularno. Radi se o tome da mlađe generacije gledaju videe sa sponzorstvima, gde mi dobijamo određenu stvar na poklon da bi je reklamirali, pa pod našom preporukom oni mogu da kupe istu tu stvar, što naravno odgovara kompanijama sa kojima sarađujemo. Marketing se na internetu sveo na influensere i blogere, najviše zbog velikog broja pratilaca koje imaju na YouTube – u, ali i na društvenim mrežama.

VOM: Kako internet može da poveže i osnaži žene koje se bave sličnim zanimanjima?

Od kako sam krenula da se bavim ovim, upoznala sam dosta devojaka i žena koje se bave istim poslom. Uglavnom se upoznajemo preko društvenih mreža, i tu smo podrška jedna drugoj, naročito ako se radi o nekoj međusobnoj saradnji gde pomažemo jedna drugoj da što više ljudi čuje za nas i ono čime se bavimo.

I. T.

Foto: Arhiva / YouTube