Bez obzira da li oklevate da se vratite tamo ili ste spremni da flertujete, popularne Google pretrage otkrivaju da nam je zabavljanje definitivno na umu.
Google je prošle nedelje objavio na Tviteru da je interesovanje za upoznavanje u Srbiji dostiglo maksimum u poslednjih pet godina. U nekim delovima zemlje ova tema je posebno popularna. U Beogradu je prošle nedelje najviše traženo „Kako izlaziti na sastanak”, navodi Google.
Sajtovi i aplikacije za upoznavanje “osećaju” ljubav
Nekoliko sajtova za upoznavanje je još u proleće predvidelo porast interesovanja za sastanke, nazvavši predstojeću sezonu „Ljeto ljubavi“. Prema rečima Dana Balča, portparola Tindera, aplikacija je zabeležila neke od dana sa najvećim brojem korisnika ove godine.
„Mislim da ovo zaista dolazi sa mesta gde ljudi žele da se povežu sa drugima u vreme kada su se osećali izolovano“, rekao je Balč za NPR.
Sajtovi za upoznavanje olakšavaju da vidite ko na vašoj lokaciji traži podudaranje, a sada čak nude i načine za deljenje statusa vakcinacije. Pretrage za „najbolji sajtovi za upoznavanje 2021.“ su u porastu tokom prošlog meseca, prema Guglu, skočivši za 3.400%. Prema bazi podataka mobilnog tržišta App Annie, Tinder, Bumble i Hinge su trenutno među 50 najpopularnijih aplikacija za upoznavanje na Internetu. Međutim, možete da posetite ovu veb stranicu ako tražite sajt za upoznavanje koji vam omogućava da izlazite sa pripadnicima određenih etničkih grupa, kao što su Srbi.
A trendovi se ne odnose isključivo na mlađu demografiju. Tokom prošlog meseca, termin za pretragu „aplikacije za upoznavanje starijih ljudi“ porastao je za 3.500%, prema Guglu.
Ideje za virtuelni prvi sastanak su u izobilju
Izvršni direktor Hinge-a Džastin Meklaud takođe je u majskom izdanju NPR-a predvidio da će leto 2021. doživeti bum zabavljanja i rekao da veruje da će video viruelno zabavljanje ostati popularan izbor, čak i nakon završetka pandemije. I izgleda da je bio u pravu.
Pretrage za „ideje za virtuelni prvi sastanak“ porasle su za 450% prošle nedelje, što je pokazalo rezultate uključujući virtuelne datume za kuvanje, obilaske muzeja i mnoštvo zabavnih igrica za igranje na mreži sa potencijalnim partnerom. Video opcije dodate u aplikacije za upoznavanje takođe su omogućile veću pristupačnost i bezbednost, rekao je Balč.
Popularni filter: vakcinisane osobe
Sajt za upoznavanje SerbianDating je izvestio da je primetio porast korisnika sa ličnim sastancima u državama i gradovima gde su stope vakcinacije veće.
„Istorijski gledano, ovo je doba godine kada industrija upoznavanja beleži značajan porast aktivnosti i to doživljavamo više nego ikada u ovoj letnjoj sezoni“, rekao je izvršni direktor SerbianDatinga Rikardo Koner u junskom saopštenju za javnost.
„Zabavljači ulaze u ovo “leto ljubavi” sa više namere nego ikada ranije i daju prioritet bezbednosti, kompatibilnosti i zajedničkim vrednostima kako se ograničenja olakšavaju i stopa vakcinacije povećava.
Koner je rekao da se ta reč, čim se saznalo da će vakcina biti dostupna, često nalazila u javnoj biografiji SerbianDating-a, gde je rekao da je platforma uočila značajan porast u postavljanju filtera za ovaj termin.
„Osećaj se prijatno što mogu da kažem: „Želim da upoznam nekoga samo ako ispuni ovu granicu zdravstvene zaštite koju imam“, i sposobnost vakcine koja omogućava ljudima da se osećaju sigurnije kada izlaze zajedno, definitivno su doprineli interesovanju za izlazi ovog leta – rekao je on.