0.1 C
Vranje
ponedeljak, 25 oktobra, 2021
NaslovnaVestiDruštvo„Knauf“pred novom strategijom održivosti pod nazivom „Za bolji svet“

„Knauf“pred novom strategijom održivosti pod nazivom „Za bolji svet“

U svim fabrikama Kompanije „Knauf Insulation“ širom sveta, ove godine je krenula primena nove strategije održivosti pod nazivom „Za bolji svet“.
O ciljevima i prednostima strategije do 2025. godine, novinarima su govorili Branislav Popović, novi direktor fabrike„Knauf Insulation“ u Surdulici i Stefan Kostić, menadžer proizvodnje.

Popović je najpre podsetio da strateški poslovni koncept – činiti dobro za planetu i ljude, za 30.000 zaposlenih u oko 250 fabrika „Knaufa“ širom sveta, nije novost.
Ciljevi Strategije „Za bolji svet“ temelje se na četiri stuba: pre svega na ljude u zajednici i zaposlene, nultu emisiju ugljenika, cirkularnu ekonomiju i bolje zgrade u kojima živimo i radimo – objasnio je direktor Branislav Popović.

Objasnio je takođe da je nova poslovna strategijado 2025. godine, samo nastavak intenzivnog puta razvoja zasnovanog na održivosti, koji je u Kompaniji „Knauf“ započeo 2009. godine.
Taj intenzivni put pratili su radikalni zaokreti u strategiji planiranja, tehnologiji, odlaganju otpada, ispuštanju otpadnih voda, smanjenju emisije CO2 i potrošnje energije, te usklađivanje ciljeva razvoja sa ciljevima Ujedinjenih nacija, o čemu je novinarima govorio
menadžer proizvodnje Stefan Kostić.

U našim fabrikama, već celu deceniju, fokusirali smo se na rad bez povreda, smanjenu upotrebu energije i smanjenje emisije gasova, recikliranje otpada iz proizvodnje, primenu principa cirkularne ekonomije i stalno zalaganje za bolje i održivije zgrade – rekao je Kostić.

On je precizno objasnio da je, zahvaljujući tome, u sistemu „Knauf“, od 2009. godine, za 27,7 odsto smanjena upotreba energije, 23,2%emisije gasova, 56,0%izgubljeno vreme zbog povreda na radu, čak 67,3%manje otpada na deponijama, 39,8%upotreba
vode, i neverovatnih 80,7% odsto ispuštanje otpadnih voda.

Rukovodioci surduličkog „Knaufa“ su objasnili da su razlozi za započinjanje nove Strategije, obaveze prema planeti, ljudima koji su prioritet, potom prema kupcima,lokalnim zajednicama, prema vladama zemalja i generacijama koje dolaze. Deo te Strategije je i investicija od 12 miliona evra koji će naredne godine u Surdulici biti plasirani pre svega u savremenu opremu za povećanje kapaciteta reciklaže i izgradnju novog dimnjaka visokog
75 metara sa specijalnim filterima.
Na taj način „Knauf“ će ispuniti obećanje koje je dao građanima Belog Polja i Surdulice, pa će ono ogromno „žuto brdo“, u naredne 4-5 godina, „progutati“ nova oprema za reciklažu.
Rukovodioci surduličkog „Knaufa“ su ovo istakli u susretu sa novinarima na Vlasini –učesnicima projekta „Uspostavljanje regionalne saradnje juga Srbije, Kosova i Kumanovskog okruga“.

Radoman Irić

Buy Me A Coffee

Popularno

GABRIJELA TASIĆ – ADŽIĆ: Njena sreća je tri puta veća

Biti majka je, kako sve žene koje jesu majke kažu, blagoslov i sreća. Medicinska sestra Gabrijela Tasić - Adžić je pre  sedam godina najpre...

Fabrika Hanibal proširuje tim saradnika