Na održanom okružnom takmičenju iz matematike koje je održano u Gimnaziji “ Bora Stanković“ u Vranju najbolјe rezultate postigli su učenici: Gavrilo Milosavlјević , učenik prvog razreda Gimnazije „Bora Stanković“ koji je osvojio maksimalnih 100 poena, i učenik četvrtog razreda Gimnazije“ Skenderbeg“ u Preševu , Ajredini Arben koji je osvojio 90 poena.
Među nagrađenima su i učenici: Staša Aleksić koja je osvojila 55 poena kao i Miloš Stošić sa 55 poena, Dimitrije Stoilković sa 50 poena učenici vranjske Gimnazije, zatim Mihajlo Bencun 30 poena učenik Medicinske škole , i Jovan Dimitrijević sa 55 poena iz Tehničke škole „Nikola Tesla“ Surdulica.
Nakon okružnog takmičenja nagrađeni učenici idu na Državno takmičenje .
Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala VOM. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija "VOM" zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Gjimnazi i Vranjes nuk është i aftë të pranojë rezultatet që janë reale, por jo të përshtatshme. Ata u bënë thirrje studentëve që i shtynë njohuritë e tyre për nxënësit e ciklit të lartë në marrjen në pyetje të rezultateve të tyre. Është e nevojshme të shqyrtohet kompetenca e mësimdhënësve kryesisht si punëtorë pedagogjike dhe pastaj ekspertiza e tyre. Përsëri ata i quajtën studentë shqiptarë dhe e akuzuan atë për falsifikim të punës, edhe pse i dashuri i tyre u tregoi atyre se ishin të gabuar. Sigurisht që ata nuk e publikuan këtë. Por emrat dhe pikat janë pa pëlqimin e prindit, që është kundër ligjshmërisë. Ata përdorin të gjitha mjetet për të shkatërruar suksesin e nxënësve dhe të shkollave të tjera. Turp për ta! Çfarë një shkollë elitare është kur të gjithë profesorët janë të heshtur ndaj lëvizjeve të tilla të turpshme të administratës së tyre. Çfarë lloj mesazhi dërgojnë tek nxënësit? A duhet të jenë të ndershëm, të denjë, të arsimuar, të mendojnë njerëzit apo diçka të kundërt?