11 C
Vranje
nedelja, 17 oktobra, 2021
NaslovnaVestiKulturaNEČISTA KRV: Ovacije publike i kritike na društvenim mrežama

NEČISTA KRV: Ovacije publike i kritike na društvenim mrežama

Nakon što je pre dva dana započeo svoj bioskopski život, film koji je režirao Milutin Petrovića ,,Nečista krv – greh predaka“ sinoć je premijerno prikazan i u Vranju. Film je doživeo ovacije publike koja je gledala jednu od dve projekcije, ali sa druge strane nisu izostale ni kritike na društvenim mrežama, na osnovu kojih se čini da su Vranjanci ipak očekivali više od filma.
Premijeri je u Vranju prisustvovao deo glumačke ekipe, glavna glumica Katarina Radivojević i glumci Marko Grabež i Aleksandar Ristoski. Reditelj Milutin Petrović, pre početka filma izrazio je bojazan kako će film biti prihvaćen u rodnog gradu Bore Stanković, i kako je reka,o iako zna da je film dobar ipak ima malu tremu.

Novinarima se pre početka filma obratila i glumica Katarina Radivojević koja je sa puno interesovanja govorila o Vranju, zbog čega između ostalog nije želele da propusti premijeru u gradu gde je rođen njen omiljeni pisac.

Kompleksnu filmsku priču vranjska publika je pratila bez daha i nagradila aplauzom već na kraju prve projekcije.
Ipak, publika koja je pratila film, nije imala samo reči hvale. Neki  od komentara na društvenim mrežama pokazuju da se publika iz Vranja po malo i razočarala ili je bar imala veća očekivanja.
„Sramota Dragan Bjelogrlić ,Bora se u grobu okrece . Skrnavljenje romana bruke jedne sram da vas je“, napisala je jedna Vranjanka na Fejsbuku označivši i glavnog protagonistu u filmu.
„Film bez i jednog kadra snimljenog u Vranju, a o dijslektu da ne govorim, to prepuštam lingvistima. Jedino što mi se dopada su kostimi i muzika, Bjela očajan, Katarina R, me i onako ne oduševljava kao glumica. Andjela Jovanović se najbolje snašla u ulozi Tašane, kao i mladi Ristoski i efendi Mita. Možda sam ja previše očekivao, ali siguran sam da se ovo ni Bori ne bi dopalo. U propasti stare srpske porodice Hadzi Trifun je pokazao da je gori od svakog Turčina. Ne dopada mi se. Siguran sam da nisam jedini sa ovakvim mišljenjem“, napisao je jedan Vranjanac na društvenim mrežama.
U svakom slučaju oni koji nisu pogledali film mogu to učiniti do 3. septembra.

Buy Me A Coffee