Pacijenti nezadovoljni hranom u Zdravstvenom centru

452
 
 

Zbog konstantnog nezadovoljstva pacijenata hranom koja im se služi na bolničkim odeljenjima, menadžment Zdravstvenog centra preduzeo je sve mere kako bi se situacija poboljšala. Smenjeni su glavni kuvar i njegov pomoćnik potvrđeno je VOM -u u ovoj Zdravstvenoj ustanovi.

Iako možda na prvi pogled ovo ne predstavlja nešto vredno pomena, ali mi se trudimo da svaki segment pružanja usluga pacijentima bude poboljšan – kaže Jasmina Ristić glavna sestra Zdravstvenog centra u Vranju .

Ona  napominje da su anketirani pacijenti na Internom odeljenju i odeljenju Ginekologije i akušerstva jer tamo leži najveći broj pacijenata i da su gotovo svi bili nezadovoljni hranom koja im se poslužuje.

S obzirom da se dosta novca izdvaja za kupovinu namirnica smatra se da je nužno nešto promeniti u načinu pripreme hrane.