Zbog konstantnog nezadovoljstva pacijenata hranom koja im se služi na bolničkim odeljenjima, menadžment Zdravstvenog centra preduzeo je sve mere kako bi se situacija poboljšala. Smenjeni su glavni kuvar i njegov pomoćnik potvrđeno je VOM -u u ovoj Zdravstvenoj ustanovi.
Iako možda na prvi pogled ovo ne predstavlja nešto vredno pomena, ali mi se trudimo da svaki segment pružanja usluga pacijentima bude poboljšan – kaže Jasmina Ristić glavna sestra Zdravstvenog centra u Vranju .
Ona napominje da su anketirani pacijenti na Internom odeljenju i odeljenju Ginekologije i akušerstva jer tamo leži najveći broj pacijenata i da su gotovo svi bili nezadovoljni hranom koja im se poslužuje.
S obzirom da se dosta novca izdvaja za kupovinu namirnica smatra se da je nužno nešto promeniti u načinu pripreme hrane.
Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala VOM. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija "VOM" zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.