Pacijenti na dijalizi u Službi za nefrologiju sa hemodijalizom javili su se našoj redakciji, nezadovoljni jer u ovoj službi više nema televizijskog programa.
Jedan od njih kaže da su pokušali da se obrate zaposlenima, ali nisu saznali u čemu je problem.
Mi ovde provodimo po nekoliko sati nedeljno. Možda ovo nekome zvuči kao banalan problem, ali nama znači i apelujemo na nadležne da se problem reši. Ako je do skora moglo, zašto sada ne može – pita se jedan od pacijenata.
Načelnik ove sluđžbe dr Miodrag Antić kaže da je upoznat sa situacijom, ali da ne zna tačno u čemu je problem. On nam je potvrdio da u ovoj službi ima 140 pacijenata koji su na dijalizi.
Jasmina Ristić, glavna sestra Zdravstvenog centra kaže da su upućeni u ovaj problem koji je “tehničke” prirode.
Mi smo ranije imali jednu vrstu dogovora sa “Kopernikusom” oko toga da kablovi prolaze kroz Zdravstveni centar, a da za uzvrat ležeći pacijenti, pre svega na ovom odeljenju imaju tv program. Sada radimo na tome nakon što je Telekom kupio Kopernikus nastavimo ovaj vid saradnje i problem će biti rešen do kraja nedelje – kaže Jasmina Ristić.
Ona napominje da će oni nastaviti sa politikom da se svaki pacijent oseća ugodno. Podseća da su TV uređaji postavljeni čak i u čekaonicama, a da je ovim pacijentima na nefrologiji i te kako potrebno da relaksiranije provode vreme u Bolnici.