Ona je dvadesetogodišnja Surduličanka koja studira u Nišu arhitekturu. Kreativna i vredna, okolnosti koje su aktuelne od kako ne rade univerziteti iskoristila je da usavrši svoj hobi i stvori sada već prepoznatljiv brend ekoloških ručno pravljenih sveća od simboličnih fiigurica, do pravih buketa, svaki proizvod je autentičan i originalan.
Na prvo pitanje zašto “Nolini” iz koga stoji mlada Nađa Ristić, ona odgovara kroz smeh, “a zašto da ne”?
To je bila neka moja zamisao i kaladont nema nikakvo prenosno značenje, a svi znaju da je pasta za zube – priča Nađa.
Njene sveće su potpuno ekološke, nemaju parafina i koristi sojin vosak. Proizvodi su unikatni sličnih nema na tržištu, a proces izrade je uglavnom produkt njenog stvaralačkog nagona i potrebe za lepim, tako da nema istih proizvoda.
Možda postoji sličan buket, neke proizvode radim uz konsultacije sa klijentima, ali sve u svemu originalni i osim estetskog momenta, oni su potpuno zdravi i Mirišljavi, preovaladavaju arome lavande i mente ili vanile – pojašnjava Nađa.
Moji kupci su mladi ljudi, uglavnom i oni su na instagramu te sam ja vrlo posvećeno napravila stranicu koja ima zaista impozantan broj pregleda i odakle i stiže najveći broj porudžbina. Sa druge strane prvi put sam krajem decembra izlagala proizvode na niškom noćnom marketu i bilo je lepo. Uvek su Bazari zanimljivi tamo ima i starijih kupaca – priča ova kreativna devojka.
Ona nema dilemu da je iz ove perpektive ovo hobi. Želi da se posveti arhitekturi koja je njen obrazovni izbor, ali neće se odreći ni hobija koji je ispunjava.
Ovako mogu reći zarađujem džeparac, skup je repromaterijal, ali to upravo i čini proizvode jedinstvenim na tržištu, sa druge strane interesantno mi je i drago što ljudi i dalje prepoznaju i cene kvalitet i pre svega originalnost – kaže Nađa.
Nađa na kraju dodaje da joj je svaki zadovoljni kupac najbolja reklama, te da preporuka vredi više od svakog novca koji se može zaraditi.