2.1 C
Vranje
ponedeljak, 20 marta, 2023
NaslovnaReč po rečIdu daniHALO, IZRAEL? ZAŠTO KASNI AUTOBUS ZA BUJANOVAC?

HALO, IZRAEL? ZAŠTO KASNI AUTOBUS ZA BUJANOVAC?

Glavna Autobuska stanica u Vranju. Sreda, ova poslednja(25.01). Hladno, duva vetar, temperatura četiri stepena. Već je 13,10 časova. Lokalni autobus za Bujanovac kasni skoro 20 minuta.

Dvadesetak putnika gunđaju, psuju i kriju se od vetra. Gospođa dispečerka (valjda se tako zove), bezbrižno sedi na svom radnom mestu. „Rekli su mi da autobus izlazi iz garaže“ – procedi ona onako kroz zube.

Ista gospođa je, isto ovo, na isti način, sa istog mesta, istim tonom, istom putniku, ponovila 20 minuta kasnije: „Rekli su mi da autobus…“.

Već je 13,30. Autobus kasni 40 minuta, a osoblje Kavim Jedinstva na Autobuskoj stanici, što bi vranjanci rekli „ima si svoja posla“. Putnici? Njih to ne zanima!!! Jer, da ih zanima postupili bi drukčije na najmanje dva načina:

PRVI: Pošto imaju razglas, znaju čemu služi, barem tri-četiri puta bi lepim rečima umirili nervozne i promrzle putnike.

DRUGI: Poslužili bi se onom narodnom da „lepa reč i gvozdena vrata otvara“: neko bi izašao na peron i u dve-tri rečenice putnicima objasnio zašto autobus kasni.

Na žalost, za profesionalan odnos, potrebno je imati i kućno vaspitanje, ono koje se od porodičnog doma nosi celog života. Na žalost, ovi em ga nemaju, em nisu edukovani.

„Ljudi, greška. Nisu oni ovde zbog nas, nego smo mi zbog njih. Nego, šta kažu njihove gazde u Izraelu“ – reče jadan iznervirani putnika, pa  onako šeretski prodera se u telefon: „Halo, Izrael? Zašto kasni autobus za Bujanovac“?

U toj ujdurmi, oko 13,40, u čekaonici se pojavljuje gospođa, za koju rekoše da je šefica. Ponovila je rečenicu kao i dispečerka, ali se, ruku na srce – izvinula.

(Čitaoci, malo strpljenja): autobus je ipak stigao u 13,45. Kasnio je 55 minuta. Oko 40 putnika izgubili su 2.200 minuta – odnosno 37 sati. Kako je ovih primera previše, vreme je da se putnici organizuju: protestom, peticijom, ili na neki drugi način da se zahvale Kavim Jedinstvu i zatraže drugog prevoznika.

Autor: Radoman Irić

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 61 6040777 (WhatsApp / Viber / Telegram).

2 KOMENTARA

2 Komentara
Najnovije
Najstarije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala VOM. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija "VOM" zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.

Popularno

STEFAN DAMNJANOVIĆ: Moj zadatak bio je da budem brat

Adrijana Simenova putuje za Atinu, da konačno zada udarac karcinomu sa kojim se bori. Zajednica je na nogama sakupljeni su milioni koji su za...