Konkurencija između onlajn društvenih platformi (aplikacija) se zahuktava, uz vrtoglavi rast broja korisnika smartfona u svetu, naročito u zemljama u razvoju. Uz dobro poznate mreže i servise Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, stiže nam i novi konkurent,koji nudi nešto što drugi nemaju – plaćanje korisniku za korišćenje.
Aplikacija Zynn nudi upravo to – korisnici gledaju objave i video klipove, a za to dobijaju ‘kredite’ koje mogu zameniti za novac ili poklon kartice. Zynn je inače kopija izuzetno popularne aplikacije TikTok, u kojoj korisnici kače kratke video klipove, često uz popularne muzičke numere.
Zynn je za kratko vreme stekao ogromnu popularnost, a na nekim tržištima je i najpreuzimanija aplikacija. Iza aplikacije stoji statp-ap kompanija Kuaishou, koja ima izuzetno moćne investitore – samo je Kineski gigant Tencent uložio preko dve milijarde dolara. Najveća konkurencija Kuaishou je Byte Dance koji i stoji iza aplikacije TikTok.
Muzičke kompanije i izdavači rado ulaze u marketinške ugovore sa ovakvim aplikacijama, budući da skoro 73% svih tinejdžera i osoba do 35 godina poseduje smartfon.