Istraživanje koje je urađeno za potrebe usvajanja Lokalne brend strategije Vranja pokazalo je da je neprikosnoveni brend po mišljenju Vranjanaca, ali i posetilaca grada, lik i delo proslavljenog pisca Bore Stankovića. Naime, kako se navodi u ovom istraživanju ubedljivo najveći broj Vranjanaca, na pitanje „Ko je najpoznatiji Vranjanac/Vranjanka?“ odgovorilo je sa „Bora Stanković“.
Zamenik gradonačelnika Vranja Nenad Antić objašnjava za VOM magazin, da su grad Vranje i Visoka škola modernog biznisa iz Beograda početkom juna 2017. godine postigli dogovor o realizaciji projekta „Vranje kao brend“.
Osnovni cilj ovog projekta je da pokrene potencijale Vranja u pravcu stvaranja prepoznatljivosti na tržištu lokacija. Na jednoj od poslednjih sednica gradskog veća usvojena je Brend strategiju grada Vranja, za period od ove do 2023. godine, čime je Vranje postalo jedna od retkih lokalnih samouprava koja ima strategiju brendiranja – kaže Antić.
Rezultati istraživanja pokazuju da na pitanje čime bi Vranje trebalo da se ponosi, oko dve trećine Vranjanaca odgovorilo je „istorijom i tradicijom“.
Odgovori na pitanje „Šta je najvažnije znamenje Vranja?“ potvrđuje činjenicu da su Vranjanci posebno vezani za svoju prošlost i tradiciju, jer je najveći broj anketiranih odgovorio da je to Muzej kuća Bore Stankovića.
Ispitanici su imali zadatak da u okviru upitnika upišu šta je njihova prva asocijacija na grad Vranje. Rezultati su pokazali da je to opet Bora Stanković, ali i Vranjska Banja, merak, muzika i dijalekt.
Istraživači su naglasili da brend treba da spaja staro i novo Vranje. Tako „staro“ Vranje, koje se prepoznaje po Bori Stankoviću, po dijalektu, muzici, meraku, tradicionalnoj kuhinji treba da bude povezano sa „novim“ Vranjem koje teži ubrzanom privrednom razvoju. Na ovaj način se istovremeno izlazi u susret željama stanovnika Vranja i željama posetilaca koji vide Vranje kao turistički grad.